سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو سایت خود را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی

آموزش تولید محتوا

دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ

آموزش تولید محتوا
تولید محتوا تحولی بزرگ در روند کار شماست ، محتوا وسیله ای برای انتقال پیام است، که بخش جذاب موضوعات سئو میباشد، تصور کنید که شما بهترین اثر هنری را ساخته اید، اگر کسی آثار شما را نبیند ارزش آن چیست؟ 
در ادامه برای مطالب بیشتر با ما همراه باشید... 

 

اهمیت تولید محتوا 

امروزه در دنیای دیجیتال، محتوا نویسی مهارت مهمی است، برای همین باید موارد لازم و تکنیک ها را یاد بگیریم و بدانیم، اطلاعات خود را به روز نگه داریم و فعالیت خود را جهت آموزش بیشتر، متوقف نکنیم. 
برای مثال، یک قفل و یک کلید را در نظر بگیرید، دندانه های کلید، بخش کوچک و جزئی از آن را تشکیل میدهد. ولی در صورت نبود همین دندانه های جزئی، کلید دیگر قفلی را باز نخواهد کرد کاربردی نخواهد داشت.
آموزش جدید نیز میتواند همان قسمت جزئی که برای حل کردن و باز کردن قفل کارتان به آن احتیاج دارید، در اختیارتان قرار بدهد.

 

محتوای خود را در قالب های مختلف ارائه دهید

تصاویر
نمودار های مختلف 
ویدئو 
طرح های گرافیکی و انیمیشن 
در نظر داشته باشید که متن شما میتواند داخل محتوای تصویری شما قرار بگیرد.

 

مهارت های مورد نیاز آموزش تولید محتوا 

برای تولید محتوا، مهارت هایی نیاز است که باید قبل کار یا حین کار، حتما آموزش ببینید، بعضی از این مهارت ها ضروری و بعضی از آن ها مزیت به حساب می آید. 


مهارت نگارش 

تولید کننده ی محتوا باید متن را صحیح و به شیوه جذاب بنویسد، از علائم نگارشی به درستی استفاده کند و منظور هر لغت را درک کند و به درستی آن را به کار گیرد. 
خواندن مقالات و کتاب های معتبر و توجه به ساختار جملات، لغات و کلمات مترادف، میتواند به شما کمک زیادی برای به دست آوردن این مهارت کند.


توانایی شناخت و درک مخاطبین 

تولید کننده محتوا باید نیاز، خواسته و سلیقه ی مخاطب هدف محتوای خود را بشناسد و با توجه به آن متن خود را بنویسد.
همچنین نحوه ی جستجو مخاطبین خود را درک کند تا بتواند از عنوان های کلیدی در محتوای خود استفاده کند، رعایت این نکات باعث بازدید های زیاد وبسایت شما خواهد شد. 


آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا 

برای این که تولید محتوای وبسایت را به درستی انجام دهید، باید با سیستم مدیریت محتوای سایت مورد نظر، آشنایی داشته باشید،
دراین صورت به راحتی میتوانید محتوایی که تولید کرده اید را خودتان بارگذاری کنید.
طبق آمار، پر طرفدار ترین سیستم مدریت محتوا وردپرس است.


درک شیوه عملکرد موتورهای جستجو

این که درک کنید الگوریتم چیست و موتور های جستجوگر چگونه در صفحات وب و متن ها، کراول میکنند، میتواند ایده های خوبی به شما، برای جای گذاری کلمات کلیدی در محتوا و نوشتن عناوین بدهد.


توانایی تولید محتوای تصویری 

تصاویر موجود در مقالات، یکی از موارد مهم وب سایت ها است. کسی که قصد تولید محتوا برای وبلاگ یا سایت را دارد باید بتواند تصاویر غیر کپی تولید کند، برای این که موتور های جستجوگر میتوانند تصاویر را اسکن کنند و متوجه شوند که تصویر مورد نظر درسایت دیگری آپلود شده است یا خیر.
با آشنایی با نرم افزار فتوشاپ یا نرم افزار های مرتبط، میتوان نیاز های مربوط به محتوای تصویری را بر طرف کرد.

 

همیشه لیستی از ایده ها برای تولید محتوا داشته باشید، این ایده ها، نشان دهنده ی اهمیت شما نسبت به انواع گوناگون محتوا (متن، تصویر، ویدئو) است. قدم اول برای بهترین ایده ها، چک کردن سایت های رقیب است، از فعالیت آن ها میتوانید برای تهیه لیست استفاده کرد.

 

محتوا ذره ای بسیار کوچک از دنیای دیجیتال

محتوا نقش بسیار مهمی در دنیای دیجیتال دارد، از محتوا باید برای بازاریابی استفاده کنیم، بازاریابی محتوا پروسه ی سه مرحله ای از؛ تحقیق پیش از تولید محتوا، تولید و سئو محتوا، بازاریابی محتوا تشکیل میشود.

 

ارزیابی عملکرد محتوای تولید شده 

پیش از هر چیز باید تعیین کنید که هدف اصلی شما از تولید محتوا چیست، آیا مقاله ی شما با این اهداف مطابقت دارد؟
برای نمونه، هدف بازاریابی از تولید محتوای دیجیتال، بهبود شهرت و محبوبیت برند، تبدیل کاربر به مشتری و تعامل با مشتری است.

 

CTA چیست؟

سی تی ای چیست؟

بخشی از محتوای شما CTA یا Call to action است، که شما هدف اصلی از مطالب خود را به کاربر میگویید.
به وسیله CTA کاربر را ترغیب میکنید، کاری که به آن اشاره کردید یا پیشنهاد دادید را انجام دهد.
برای مثال سایت های فروشگاهی، در انتهای مقاله ی مربوط، کاربر را به خرید یا بازدید از محصولاتش متمایل میکند.

 

به کاربر دلیلی برای اهمیت به مقاله تان ارائه کنید، اگر بدون مقدمه و سریع، تمام چیزی که میخواهید را در متن بگنجانید، ممکن است کاربر در ابتدای ورود به سایت، گیج شده و تصمیم به خروج از وبسایت بگیرد. 

 

ارائه ارزش به کاربر  

باید این گونه در نظر بگیرید، کاربری که وارد وب سایت شما میشود، دنبال چیزی ارزشمند است که در بقیه سایت ها موفق به پیدا کردن آن نشده است، پس اگر کسی عبارت کلیدی صفحه ی شما را سرچ کند، محتوای مربوط را پیدا میکند اما کاربر در بعضی موارد فقط به دنبال اطلاعات نیست، برای مثال او میخواهد در زمان سریع چیزی را خرید یا چیزی را نصب کند، پس به دنبال لینک در سایت خواهد گشت، قرار دادن لینک سایت خرید یا نصب به معنای ارائه ارزش به کاربر است.

 

فایل های نهایی خود را برسی کنید

برسی فایل

زمان بر بودن پروسه ی تولید محتوای با کیفیت، ممکن است باعث خستگی شما شود، در این حال بروز مشکلاتی در محتوا طبیعی است، پس قبل از بارگذاری مطالب، محتوا را کامل بخوانید و آن را تصحیح کنید.
با توجه به تمامی استاندارد های رعایت شده در محتوا، باز هم نمیشود گفت محتوای فوق العاده ای تولید کرده اید، اعداد ارقام بازدید و بازدهی سایت، نشان دهنده آن است.

 

کلام آخر
خاص و یونیک بودن محتوا، مقاله ی شما را در بین نتایج سرچ متمایز میکند، سعی کنید با اطلاعات کامل راجع به محتوا و شیوه ی صحیح تولید محتوا، به روند بهبود سایت مورد نظر سرعت ببخشید.
امیدواریم این مقاله پاسخی برای سوالات شما باشد، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید، از همراهی شما متشکرم.

 

  • seo kar seo kar

cta

آموزش تولید محتوا

تولید محتوا

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی