سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو سایت خود را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی

سئوی ایسنتاگرام

آیا با سئو در اینستاگرام آشنا هستید؟ منظور از سئوی اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است. از این نظر که باید تبلیغات را به شکلی بهینه و پیاپی به مخاطب نمایش داد؛ عملکرد سئوی اینستاگرام مانند سئوی سایت است. درمقاله پیش رو قصد داریم تا تکنیک های کاربردی برای افزایش سئو اینستاگرام را آموزش دهیم. برای مطالعه بیشتر با ما همراه باشید.

 

علت اهمیت سئوی اینستاگرام چیست؟

سئوی اینستاگرام بستری را فراهم میکند تا با افرادی که به طور فعال وسازنده در این شبکه مشغول به بازاریابی هستند به تعامل بپردازید.
به موازاتی که کاربرد کلمه کلیدی مرتبط با تجارت شما رو تایپ کند، فرصت ایجاد و خلق اثر مثبت درذهن مخاطب، درنتیجه بازدید بیشتر پروفایل تجاری تان فراهم میشود؛ سئوی اینستاگرام نقطه عطف استفاده از این فرصت ها است.
در حقیقت جستجوی کلمات کلیدی خاص، یکی از روش هایی است که امکان کشف مشاغل را به کاربرین میدهد و تب Explore که با علامت ذره بین آن را میشناسیم این دسترسی را محیا میکند. میشود اینطور نتیجه گرفت که، SEO اینستاگرام همه چیز نیست، اما پایان کار هم نیست.

 

تکنیک های مهم در سئو اینستاگرام

اولین اقدامی که باید برای افزایش دسترسی مخاطبین به صفحه انجام داد، بهینه سازی نمایه اینستاگرام است. اگر نمایه برای بهترین تجربه کاربر بهینه نشود، فعالیت های شما هر چند طولانی مدت، بی ثمر خواهد بود.

 

روش های بهینه سازی نمایه اینستاگرام:   




 از نمایه به شکل عمودی استفاده کنید.
 تصویر پروفایل با طیف گسترده ای از رنگ ها در کنار برند تجاری قدرت اثر گذاری بهتری دارد.
 نام کاربری که قابلت شناسایی و دسترسی آسان داشته باشد را انتخاب کنید.
 نام تجاری قابل جستجو ایجاد کنید.
 پیوندی قابل پیگیری را در بیوگرافی خود قراردهید.

شاید در نگاه اول به کار گیری این اصول بی فایده باشد، اما رعایت این نکات امکان صعود به مراحل بهینه سازی فنی تر را میدهد.

 

استفاده از کلمه کلیدی اصلی درUsername 

اینستاگرام موتور سرچ مستقلی دارد، به همین خاطر، نمایش اصطلاحات صحیح در نوار جستجو و بیشترین میزان فعالیت در این پلتفرم شرایط ارتقای موقعیت جستجو فراهم میکند.
در ابتدا، کلید واژه اصلی تجارت خود را مشخص کنید؛ برای مثال مخاطبی را در نظر بگیرید که به دنبال خرید لباس برای خردسال هشت ساله اش است، در این صورت استفاده از کلمه کلیدی "پوشاک خردسال" امکان دسترسی کاربر به صفحه و بازدید از آن را فراهم میکند.
 

به کارگیری کلمه کلیدی ثانوی

بعد از حفظ کلید واژه های اصلی در متن، نوبت آن است که حداکثراستفاده از کلمات ثانویه را ببرید. کلیدواژه های ثانویه عبارات و موضوعاتی حول محور کلمات کلیدی هستند.
برای مثال چنانچه کلمه کلیدی اصلی شما "پوشاک" باشد، واژه کلیدی ثانویه میتواند مواردی مانند، "خردسال " "سایزکوچک"  و غیره باشد.
 

 با هشتگ های خود مانند کلمات کلیدی رفتار کنید
با هشتگ مثل کلیدواژه رفتار کنید

پس از بهینه سازی نمایه، نوبت آن است که سراغ پست ها بروید. اما بهتراست گوشزد کنیم که فرایند پست گذاری مستمر است و بایستی توجه به خصوصی به آن شود، زیرا اکثر کاربران مستقیما با شما آشنا نمی شوند و احتمالاً هشتگ پست های دیگران آن ها را به سمت شما کشانده.


 به کارگیری کلمات کلیدی ثانویه در زیرنویس های تصویر 

همانطور که اشاره کردیم، اینستاگرام یک موتور جستجوی مستقل است یعنی، هر بخش از صفحه ی شما باید روی کلمات کلیدی فوکوس کند. تهیه زیرنویسی گیرا و جذاب برای ایجاد احساس خوب در مخاطبان فعلی یا جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
عنوان مناسب می تواند چیزی بیشتر از جلب توجه کاربر باشد و به شما کمک کند تا در نتایج جستجو ظاهر شوید. به همان روشی که بیوگرافی و هشتگ های خود را با کلمات کلیدی ثانویه بهینه می کنید، برای زیرنویس پست های صفحه هم همین مراحل را طی کنید.
 

با تجزیه و تحلیل همه موارد را ردیابی کنید

اگر نخستین بار است که از تکنیک جستجوگرها برای ارتقا استفاده می کنید، باید نحوه تأثیرگذاری استراتژی جدید اینستاگرام دراهداف کلی شما گنجاده و بررسی شود.
با وجود ویژگی تجزیه وتحلیل درون پلتفرمی اینستاگرام، تنها این امکان که داده ها را از یک تاریخ خاص استخراج کنید فراهم است.
ابزار رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite ، Sprinklr یا Sprout Social به شما امکان ردیابی تحلیلی داده های قوی، گزارش های خودکار و موارد دیگر را میدهد. همچنین برای کاربر شرایطی را ایجاد میکند تا عملکرد پست های شما را برای بهینه سازی در آینده تحلیل کند.
میشود اینطور نتیجه گرفت که، پیگیری موفقیت استراتژی جدید اینستاگرام سئو به شما کمک می کند محتوای خود را اصلاح و موفقیت کلی استراتژی را بهبود ببخشید.


اجتناب از تکنیک های کلاه سیاه 

تصور غلطی وجود دارد و آن این است که، گوگل تنها شبکه ی پیچیده است که استفاده از تاکتیک های SEO کلاه سیاه را شناسایی و مجازات میکند، اما خبر خوب این است که اینستاگرام هم اخیراً با اعمال فیلترهایی برای کاربرانی که به طور مکرر قوانین را نقض می کنند شروع به بررسی حساب هایی کرده که سیستم را فریب می دهند.

 

 تکنیک های رایج برای جلوگیری از  SEO کلاه سیاه اینستا گرام


o    از سرقت مطالب پرهیز کنید. 
o    عدم استفاه از ربات.
o    از دنبال کردن تعداد زیاد حساب کاربری خودداری کنید.
o    فالوئر نخرید.


سخن آخر 

سئو یک استراتژی طولانی مدت است و هنگامی که نتایج را بلافاصله مشاهده نمی کنید ممکن است مایوس و دلسرد شوید.  اما در این مسیر پرچالش فریب استفاده از یک راه حل سریع برای افزایش دنبال کنندگان را نخورید و در پی ساخت حساب کاربری به روش صحیح باشید؛ چرا که اینستاگرام هم مانند برنامه های اجتماعی دیگر ترفندهای خاصی دارد که باتوجه به رقابت تگاتنگ میان تجارت های مختلف، شناخت این تکنیک ها میتواند کمک شایانی به تجارت شما کند.
در پایان می توانید سوال یا دانسته های خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی