سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو سایت خود را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

سختی کلمه کلیدی چیست؟

هنگامی که قصد دارید سایت خود را سئو کنید، یکی از مواردی که به کمک شما می آید، انتخاب درست کلمات کلیدی برای محتواست. جهت انتخاب درست کلمات کلیدی باید فاکتورهای مهم آن را رعایت کنید که یکی از این فاکتورها، سختی کلمه کلیدی می باشد. در اصل درجه سختی کلمه کلیدی، نمایانگر میزان رقابت در آن کلمه کلیدی است.

  • seo kar seo kar

چگونه میتوان لینک های خروجی را Nofollow کرد؟

کاربران بسیاری با ورود به دنیای سئو و بهبود کسب و کار خود در دنیای اینترنت با عبارت لینک نوفالو Nofollow مواجه می شوند. تگ نوفالو یکی از رایج ترین تگ ها در زبان برنامه نویسی html است و آشنایی آن در سئو سایت بسیار حائز اهمیت است.

  • seo kar seo kar

تکنولوژی AJAX چه کاربردی در طراحی وب دارد؟

تکنولوژی AJAXیا (ایجکس،اژاکس) یک تکنیک پرکاربرد در طراحی وب، برای تبادل اطلاعات با سرور و به روزرسانی بخش هایی از محتوای صفحه وب بدون نیاز به لود و بارگذاری مجدد کل صفحه می باشد.

  • seo kar seo kar

آپ تایم سرور سایت چیست

آپ تایم (Up Time) یک ویژگی مهم در هنگام خرید سرویس هاستینگ است. و به این معنیست که هاست شما در دسترس است. در دسترس نبودن سایت شما در بیشتر مواقع، تأثیر منفی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. در صورت نداشتن آپ تایم مناسب، مشتریان نمی توانند وب سایت شما را ببینند چرا که سرور هاست و سایت شما مدتی در دسترس نخواهند بود. بنابراین در این مطلب قصد داریم مفهوم و دلیل اهمیت آپ تایم سرور را بررسی کنیم.

  • seo kar seo kar

لینک جویس یا عصاره لینک چیست

اصطلاح عصاره لینک یا Link juice در سئو به ارزش یا سهمی می گویند که به وسیله هایپرلینک ها از یک سایت یا صفحه به سایت یا صفحه ای دیگر منتقل می شود. در این حالت، موتورهای جستجو عصاره لینک ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و آن مقدار Link Juice که از سایت مبدأ به سایت شما فرستاده می شود را به عنوان یک امتیاز و نمره مثبت برای سایت شما در نظر می گیرند. این موضوع نشانگر این است که صفحات شما ارزشمند هستند و ارزش ترویج را دارند.

  • seo kar seo kar