سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو سایت خود را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی

 

سئو چیست

 

سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. از آنجا که گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجو در دنیاست، سئو بر اساس معیارها و قوانین رتبه‌بندی گوگل انجام می‌شود.

سئو انواع مختلفی دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره میکنیم.

چهار نوع اصلی از سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد که همه آنها به شما کمک می کند که در نتایج جستجو بهتر دیده شود. تفاوت انواع سئو در زمان، هزینه، ریسک و ارزش است.

 

دوست موتور جستجو و وبسایت شما سئو کلاه سفید

منظور از سئو کلاه سفید استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های مورد قبول گوگل است. هدف از این تکنیک ها ارائه بهترین نتایج برای کاربران موتورهای جستجوست. به عنوان مثال یکی از این تکنیک ها در اولویت قرار دادن کاربران نسبت به موتورهای جستجوست.

 

 

سئو کلاه سفید

 

آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید به روشی اصولی

در این مقاله ما قصد داریم که در مورد یکسری از تکنیک ها ی سئو کلاه سفید که میتواند باعث بیشتر دیده شدن وب سایت شما توسط کاربران شود اشاره کنیم.

این آموزش‌ها مناسب چه کسانی خواهد بود؟

  • کسانی که در ابتدای یادگیری سئو هستند و قصد دارند به یک متخصص سئو تبدیل شوند
  • مدیران؛ در مرحله گردهم‌آوری و ساخت یک تیم حرفه‌ای سئو
  • مشتریان سئو؛ در یافتن متخصصان و نظارت بر کار آنان
  • اعضای تازه وارد تیم‌های سئو
  • توسعه‌دهندگان وب

 

سئو موبایل

 

در اولویت قرار دادن نسخه موبایل

موتور جستجو(گوگل) توجه خاصی به نسخه موبایلی وب سایت ها دارد.در واقع صفحاتی که بدرستی در موبایل کاربران نمایش داده نشود رتبه خوبی در گوگل نمیگیرد. نحوه کار گوگل امروزه بدین گونه است که ابتدا نسخه موبایل صفحات را ایندکس کرده و رتبه بندی را بر این اساس انجام میدهد.

بنابراین اگر به عنوان مثال در سایت شما تبلیغات زیادی در نسخه موبایل نمایش داده شود، بهای آن را نیز خواهید پرداخت. اگر نسبت به موبایل فرندلی بودن وب سایت خود اطمینان ندارید، وارد اکانت گوگل سرچ کنسول وب سایت شده و بخش گزارش های Mobile آن را مشاهده کنید. گوگل در صورت مشاهده مشکلی در نسخه موبایل، آن را از این طریق به شما اطلاع خواهد داد و در نتیجه قادر به انجام اقدامات مناسب هستید.

ثبت کسب و کار در Google My Business

جستجوی موبایلی و محلی در عین حال که مستقل هستند ولی به هم وابستگی هم دارند.طبق آمار 20% جستجوی های انجام شده در دستگاه های موبایل با هدف یافتن یک مکان انجام می شوند.

امروزه گوگل پیشرفت هایی در نمایش نتایج محلی کرده .ثبت دقیق اطلاعات وب سایت در Google My Business امری ضروریست. در حال حاضر بیش از نیمی از کسب و کارهای آنلاین، اطلاعات خود را در این پلتفرم ثبت کرده اند.

تمرکز بر روی تجربه کاربری

گوگل همواره وبمسترها را تشویق کرده است که توجه ویژه ای به موضوع تجربه کاربری کنند. همینطور که الگوریتم ها هر روز پیشرفت میکنند، وب سایتهایی که بتوانند این کار را دقیق تر انجام دهند شانس بیشتری برای کسب نتایج بهتر دارند. تجربه کاربری مثبت چیزی فراتر از کدنویسی صحیح است.

طبق مطالعات انجام شده توسط مجله Oxford، هدف از طراحی UX در کسب و کار، افزایش رضایت مشتریان، وفاداری و همینطور اشتیاقیست که آنها از تعامل با یک صفحه دارند. هدف بایستی در ابتدا شناسایی نیاز کاربران و سپس طراحی اصولی باشد که موجب راحتی کار با وب سایت و ایجاد یک حس رضایت در کاربران می شود.

سئو در موتور جستجو

جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلمات کلیدی  یکی از مهمترین بخش های سئو میباشد. Moz و ahref وجود دارند. با این حال روش استفاده از کلمات کلیدی به دست آمده از این ابزارها با توجه به ظهور RankBrain تغییراتی کرده است.

حالا RankBrain چی هست؟

RankBrain یک سیستم یادگیری ماشینی است. این سیستم به گوگل کمک می کند تا به جای توجه به داده های متا، خود دست به کار شده و مفهوم محتوا را درک کند.

ابزارهای نسل جدید جستجوی کلمات کلیدی با آگاهی از این ماجرا، کلمات کلیدی را در قالب دسته هایی عرضه می کنند. دسته هایی که هدف کاربران از جستجوی آنها تقریبا یک چیز ثابت است. با تجهیز شدن به این اطلاعات، کاربران می توانند محتوایی را تولید کنند که به مجموعه ای از کلمات کلیدی پاسخ مناسبی می دهد. دقت داشته باشید که در استفاده از این کلمات کلیدی هوشمندانه عمل کرده و هیچگاه اغوا به استفاده بی رویه از تک تک کلمات کلیدی نشوید.

برنامه بازاریابی محتوای بهتر نسبت به رقبا

 

طبق مطالعه انجام شده توسط Content Marketing Institute در سال 2015 تنها 37% پاسخ دهندگان عقیده داشتند که بازاریابی محتوای آنها موثر واقع شده است. از آنجا که محتوا یکی از دو فاکتور مهم در رتبه بندی گوگل محسوب می شود، در نتیجه بایستی آن را به شکل درستی انجام رساند .همه درباره تولید محتوای ارزشمند صحبت می کنند، اما در واقع این عبارت به چه معناست؟ منظور ایجاد محتوایی مفید، یافتن مخاطبین درست و سپس رسیدن به آن کاربران است. این پروسه کار سختی نیست. تنها نیاز است که با مشتریان خود یکدل شوید.

تبلیغات متنی و تصویری

از دیگر ترفندهای سئو White Hat انتشار و توزیع تبلیغات متنی و تصویری است.این روش جزو رایج ترین روش ها است که هزینه زیادی را هم در بردارد.

سئو کلاه سفید white hat seo مصداق این ضرب‌المثل است: «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود…» این روش اگر چه ممکن است طولانی و سخت باشد، نتیجه خوب و ماندگاری دارد و ارزش زحمتی را که برایش می‌کشید خواهد داشت.

 

لینک سازی

ممکن است روزی فرا برسد که لینک ها دارای اهمیت کمی در رتبه بندی شوند، اما آن روز هنوز فرا نرسیده است. اگر شما یکی از دو فاکتور مهم رتبه بندی را نادیده بگیرید، مطمئنا ضررهایی به خود خواهید رساند. نکته مهم این کار، ساخت لینک های صحیح است. لینک هایی که با وب سایت شما در ارتباط هستند.

روشی که برای این کار استفاده میشود این است که منبع قوی از اطلاعات در حیطه کسب و کارتان جمع آوری کنید.این گونه منابع پتانسیل بالایی برای دریافت لینک دارند. به علاوه یک منبع قوی، اعتماد بیشتری از سوی کاربران دریافت می کند.

 

حرف آخر

برای بالا بردن رتبه سایتتون  نیازی به مدیریت تمام فاکتورهای گوگل نیست. تنها با تمرکز بر روی این تکنیک ها می توانید ترافیک ارگانیک زیادی دریافت کنید.و این کار فقط با صبر و پشتکار شما امکان پذیر است.

 

در صورت تمایل انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

  • seo kar seo kar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی