سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو کار سایت

بهترین سئو کار سایت

سئو سایت خود را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی

سئو ورد پرس

آیا سئو در ورد پرس مهم است؟ چرا باید از سئو استفاده کرد؟

چرا سئو سایت مهم است

موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع بازدید بیشتر وب سایت ها هستند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند. با این حال ، این الگوریتم ها کامل نیستند - آنها هنوز هم برای کمک به درک محتوای شما به کمک شما نیاز دارند.

اگر محتوای شما بهینه نشده باشد ، موتورهای جستجو نمی دانند که چگونه آن را رتبه بندی کنند. هنگامی که افراد موضوعاتی را که درباره آنها می نویسید جستجو می کنند ، وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده نمی شود و کل آن بازدید را از دست خواهید داد.

برای همه صاحبان مشاغل واقعاً بسیار مهم است که موتور جستجوی وب سایت  ورد پرس خود را دوستانه جلوه دهند ، تا بتوانند میزان بازدید خود را به حداکثر برسانند.

روش های بهینه در سئو

هنگام تهیه این لیست از استراتژی های SEO ، ما با یک فرض شروع کردیم: شما مشغول به کاردرسئوهستید. بنابراین این تکنیک ها از جمله تکنیک هایی است که شما می توانید همین حالا پیاده سازی کنید بدیهی است که بسیاری از تکنیک های دیگر وجود دارد ، اما این یک مقاله عالی برای شروع است. و به یاد داشته باشید: شما مجبور نیستید از همه اینها استفاده کنید.

همچنین ، ما روی توصیه هایی که Google هدف قرار داده است تمرکز خواهیم کرد زیرا این موتور محبوب ترین موتور جستجو است و بیشترین اطلاعات را در مورد الگوریتم های آن منتشر می کند. همانطور که گفته شد ، بسیاری از این استراتژی ها باید در سایت های دیگر مانند Yahoo Search یا Bing نیز به شما کمک کنند.

موضوع بهینه

  1. موضوعی را انتخاب کنید که برای موتورهای جستجو بهینه باشد

طرح زمینه شما یکی از مهمترین گزینه هایی است که برای سایت وردپرس خود انتخاب خواهید کرد. این ظاهر و طرح سایت شما را تعیین می کند ، می تواند عملکرد جدیدی را ارائه دهد و همچنین در سئو سایت آن نقش دارد. به عنوان مثال ، موضوع شما می تواند بر سرعت سایت شما تأثیر بگذارد  بسیار حیاتی است. نحوه ایجاد یک موضوع نیز مهم است .

بنابراین ، هنگام انتخاب یک موضوع می خواهید یکی از مواردی را که با در نظر گرفتن SEO ارائه شده است انتخاب کنید. این مضامین اغلب "SEO-friendly" نامیده می شوند. همچنین ممکن است بخواهید به دنبال موضوعی بگردید که ویژگی های خاص طراحی شده برای بهبود SEO شما را فراهم کند ، مانند گزینه های جدید عنوان عنوان. خوشبختانه بسیاری از موضوعات متناسب با این پیشنهاد در دسترس است.

  1. از یک افزونه اختصاصی SEO استفاده کنید

اگر در وردپرس تازه کار هستید ، ممکن است هنوز با افزونه ها آشنا نباشید. اینها قطعات کوچکی از نرم افزارهای الحاقی است که می توانید نصب کنید و ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به سایت شما اضافه می کند. افزونه ای برای کمک به سایت شما در انجام هر کاری وجود دارد - از جمله رتبه بالاتر در موتورهای جستجو. در واقع ، افزونه های بسیاری وجود دارد که به طور خاص برای بهبود سئو سایت شما طراحی شده اند.

این پلاگین ها می توانند ویژگی های کوچک و هدفمندی مانند ایجاد نقشه سایت را ارائه دهند (در یک لحظه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد). برای دستیابی به نتایج بهتر ، شما همچنین می توانید یک پلاگین SEO جامع مانند Yoast SEO انتخاب کنید ، که مجموعه ای از ویژگی های متمرکز بر بهینه سازی را به سایت شما اضافه خواهد کرد.

 

ایجاد نقشه

  1. ایجاد یک نقشه سایت

Sitemap یک لیست از تمام صفحات و سایر مطالب وب سایت شما است که معمولاً در یک سلسله مراتب سازمان یافته است. این یک روش سریع برای دیدن نحوه چیدمان سایت شما است. در حالی که این نقشه های سایت زمانی برای کمک به کاربران در پیمایش وب سایت ها طراحی شده بودند ، اکنون هدف اصلی آنها انتقال اطلاعات به ربات های موتور جستجو است (همچنین به عنوان خزنده نیز شناخته می شود).

اگرچه افزودن یک نقشه سایت به وب سایت شما به طور مستقیم باعث افزایش رتبه آن در موتور جستجو نمی شود ، اما هنوز هم یک ابزار ارزشمند جستجوگرها است. این خزنده ها را قادر می سازد تا تمام صفحات سایت شما را ببینند و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را درک کنند. این باعث می شود موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را فهرست بندی کرده و محتوای مربوطه را در جستجوهای کاربران ارائه دهند. افزودن نقشه سایت به وردپرس ساده است - شما می توانید این کار را با یک پلاگین هدفمند مانند Google XML Sitemaps یا از طریق یک ابزار جامع جستجوگرها مانند Yoast SEO انجام دهید.

  1. در کل مطالب خود از برچسب های عنوان استفاده کنید

اگرچه یک نقشه سایت برای کمک به خزنده های موتور جستجو برای مشاهده چگونگی سازماندهی سایت شما مفید است ، اما به آنها کمک نمی کند تا محتوای فردی را درک کنند. برای این منظور ، باید از برچسب های عنوان استفاده کنید. اینها گزینه های قالب بندی است که می توانید در عناوین بخش در صفحات و پست ها اعمال کنید.

می توانید این تنظیمات را در ویرایشگر وردپرس خود مشاهده کنید ، در لیست های عنوان 1 ، عنوان 2 و غیره ذکر شده است.استفاده از این عناوین برای ساختار مطالب خود به دو چیز دست می یابد. با شکسته کردن متن و آسان تر خواندن ، این یک مزیت بصری را فراهم می کند. همچنین ، خزنده ها به عناوین توجه زیادی می کنند و از آنها برای درک نحوه سازماندهی محتوای شما و موضوع آن استفاده می کنند. بنابراین هنگام ایجاد پست ها و صفحات ، فراموش نکنید که از گزینه های عنوان WordPress اغلب و به طور مداوم استفاده کنید.

کلمات کلیدی

  1. محتوای خود را در اطراف کلمات کلیدی ایجاد کنید

احتمالاً قبلاً با مفهوم کلمات کلیدی روبرو شده اید. اینها عبارات کوتاهی هستند که موضوع محتوای شما را توصیف می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است کلمه کلیدی "دستور العمل های آسان" را برای یک پست وبلاگ انتخاب کنید که گزینه های ساده دستور العمل را برای مبتدیان به اشتراک بگذارد. با این کار ، پیش بینی می کنید که بسیاری از افراد هنگام جستجوی این نوع پست ها ، عبارت را در موتور جستجو تایپ می کنند.

انتخاب کلمه کلیدی برای هر پست یا صفحه و استفاده از آن در مکان های مختلف - مانند عنوان ، عنوان ها و خود محتوا - یک روش معمول برای برقراری ارتباط موضوع شما با خزنده های موتور جستجو و افزایش شانس نمایش محتوای شما در موارد مرتبط است جستجوها

البته ، شما می خواهید در مورد نحوه استفاده از این ابزار هوشمند باشید. به عنوان مثال ، بهتر است از "پر کردن کلمات کلیدی" خودداری کنید ، یا کلمه کلیدی خود را به مکان های زیادی منتقل کنید تا غیر طبیعی یا ناخواسته به نظر برسد.

هزاران ابزار عالی SEO برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد ، اما Semrush یک راه حل مطمئن است که ما توصیه می کنیم راحت باشید. ویژگی های آن مناسب برای اکثر وب سایت ها و مشاغل را بررسی می کند: ابزار تحقیق عالی کلمات کلیدی ، توانایی ردیابی رتبه بندی شما با گذشت زمان ، تجزیه و تحلیل قدرتمند لینک دهی ، و حتی می توانید وب سایت خود را از نظر سئو بررسی کنید. خبر خوب؟ ما با Semrush همکاری کرده ایم تا به خوانندگان خود یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته ای ارائه دهیم تا ببینید آیا این ابزار برای سایت شما مناسب است یا خیر.

 

بازاریابی سئو

سئو اینستاگرام

سئو خارجی

سئو داخلی

خدمات سئو

متن بهینه سئو

 

سخن آخر

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های بهینه سازی در ورد پرس آشنا کنیم.روش های بهینه سازس کمک بسیاری به سئو کاران حرفه ای میکند تا موتور جستجو بتواند خیلی سریعتر شما را به رتبه بالا گوگل برساند.

در صورت تمایل میتوانید نظرات و سوالات خود رابا ما به اشتراک بگذارید.

  • seo kar seo kar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی